zaterdag 22 september 2012

Projecten

O jawel, als elke zichzelf respecterende quilter heb ik meerdere projecten onder handen.
Op dit moment ben ik er hoofdzakelijk met drie bezig.
1. De Poesieplaatjes BOM quilt. De blokken moeten 'nog even' aan elkaar gezet worden, rand erom en doorquilten.
2. Een Log Cabin, gemaakt van 7 jelly rolls plus een beetje extra. De stroken heb ik in de lengte gehalveerd. Deze is in het quiltstadium. Maar nogal groot en niet zo prettig om te quilten als het warm is. Maar daar kan ik weer mee verder, het koelt af.
3. Een Kaffe Fasset quilt, uit een van zijn boeken en hoofdzakelijk zijn stoffen. Lekker vrolijk.

Dan heb ik het nog niet gehad over alle andere UFO's die liggen te wachten, een rozenquilt uit een ander boek van Kaffe Fasset, een herfst aplicatie quilt van flanellen lapjes, een Ocean Waves van de restjes van de Poesieplaatjes plus een beetje extra.
Oh ja, en de patronen die ook nog liggen te wachten. Dancing Dollies, Camelot, de Jules, Victory Garden ( Britse vlaggen ), en als klap op de vuurpijl heb ik nog een boek besteld, Jane Austen Patchwork Mystery.
Voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

Over een paar dagen ga ik voor wat foto's zorgen. Verhaaltjes zijn leuk, maar zien is nog leuker.

Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten