maandag 17 september 2012

Nieuwe poging.....

Tsja, ik heb een tijdje geleden al eens een poging gedaan om een blog te beginnen, maar die is hopeloos mislukt. Er moet ook bij gezegd worden dat er ook helemaal niets te melden viel. Dan ben je wel heel erg gauw uitgepraat.
Nu gebeurd er van alles, hoewel ik dat niet allemaal kan vertellen. Sommige dingen zijn wel erg persoonlijk, en de situatie is niet makkelijk.
En daarmee maak ik mensen alleen nog maar nieuwsgieriger.
Eerst een beetje over mezelf.
Ik ben een enthousiaste quiltster, lees graag, heb de laatste tijd weer het haken en breien ontdekt, hoewel toch nog met mate.
Tussndoor ben ik ook nog postbezorger en leg daardoor heel wat kilometertjes af. Eigenlijk vreselijk ondankbaar werk. Maar daar kom ik later nog wel eens op terug.
Waarom toch weer een blog? Ik lees er graag van anderen en ben daardoor een beetje geinspireerd geraakt. Maar hoe het technisch zit, weet ik ook niet. Eerlijk gezegd, ik doe maar een dotje. Dus alsjeblieft, een beetje geduld, ik moet het nog allemaal leren.

Groeten,

Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten