vrijdag 12 april 2013

Wat de postbode er zelf van vond......

Wie Miranda volgt, weer wat ik woensdag heb uitgespookt.
Het was een druk dagje. 's morgens even gauw boodshappen doen, quiltclub, nog even werken en dan naar Miranda. Druk maar gezellig!

Ik had het eerste deel voor de POP gekregen, met lapjes natuurlijk. Ik jaagde het eerste blok er zo vlot door, en ik kon er niet genoeg van krijgen dat ik een tweede variant ben begonnen. De bedoeling is dat ik het zoveel mogelijk tegelijk met de eerste maak. So far, so goood.



Nou vind Miranda het ook een erg leuk patroon, dus deel ik mijn patroon. En dit is haar versie, totaal anders. Dit was voordat het hengseltje eraan zat. Met hengsel kan je bij haar zien.


En tot zo ver was ik tot dan gevorderd.


En dit is het blok klaar. Ik ga hem steeds leuker vinden.
Aan het eind van het jaar hebben we samen drie totaal verschillende tops.

Watch this space.

Groetjes, Irene

P.S. Weer wat geleerd, ik heb voor het eerst een link gemaakt, die nog werkt ook. Dank je, Miranda.

1 opmerking:

  1. Wat een enorm leuk blok is het geworden en je gebruikt hele mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen